wal

Aktiv tar pulsen på budrunden


Med to eksperimenter utforsker Aktiv Eiendomsmeglings nye, nasjonale kampanje hva som skjer med kroppen og følelseslivet i en budrunde.

– Boligkjøp og salg er en stor greie. Det er snakk om mye penger og store livsendringer. For å finne ut hva som skjer med kroppen puttet vi pulsmåler og en dings som måler hjerneaktivitet på noen satt midt i det. 
I teorien er jo meglerens jobb over når budrunden er i gang. Med forsøket håpet vi på å kunne se «god megling» i det fysiologiske, sier kreatør Ola Nielsen.

I mange år har Aktiv gjennom Norsk Kundebarometer vist at de er blant bransjens beste. En god megler er kompetent, proaktiv og kundeorientert. Aktiv sikrer at personer som har vært på visning gis god rådgivning, og at selger har riktig forventning til salget. 

Kampanjen kjøres på TV, i sosiale medier og som bannerannonser i digitale flater. 


Hva skjer med hjerneaktiviteten til Mari da budrunden tar en uventet vending? 


Og kan man se gode nyheter i pulsslagene til Ida og Fridtjof som byr på sitt første hus?