wal

Hvorfor kjøpe skjegg når det vokser gratis i ansiktet…?


I august lanserte Extra sin nye pay-off «Gjør det billig!» med tilhørende kommunikasjonsuttak. Nå er de spareglade naboene tilbake. Denne gangen skal de gjøre julen billig. WAL er byrået bak og Einar Film står for filmproduksjon.

Filmuniverset gjorde en god jobb for Extra i første runde og scoret høyt på blant annet avsender-identitet, budskapsforståelse og liking. Nå er lavpriskjeden tilbake med en julekampanje i samme univers.

– Vi har prøvd å skape et slags overdrevet tegneserieunivers, bare med ekte mennesker. Sammen med regissør Torstein Bjørklund hos Einar Film har vi prøvd å skape sparesituasjoner som er teite, men teite med positive fortegn, sier kreatør Fredrik Bjørn. 

Julekampanjen vil gå bredt på TV, kino, radio, web, utendørs, i Extras kundeavis og i butikk.