wal

Fremtidens mobilabonnement

I desember 2019 lanserte mobilselskapet MyCall appen Mixit. We Are Live har utviklet kommunikasjonsstrategi, kommunikasjonskonsept, pay-off og design, samt lanseringskampanjen «Buy what you need – when you need it».

MyCall er markedsleder innen utenlandstelefoni og har en unik kjernemålgruppe med ulik etnisk opprinnelse og bakgrunn. Siden målgruppen har forskjellige behov innen mobiltjenester er det utfordrende å tilby abonnementer som matcher den enkeltes ønsker og lommebok.

Med Mixit kan forbrukeren «plukke og velge» de tjenestene som passer sin mobilhverdag - direkte i appen. Her kjøpes ringeminutter, SMS og datapakker med ønsket størrelse og ulik varighet. Mixit gir brukeren større valgfrihet siden man kan kjøpe det man trenger når man trenger det. I appen får brukeren i tillegg full kontroll over eget forbruk. 

– Ved å tilby kundene økt fleksibilitet med Mixit går MyCall fra et klassisk produktfokus til et behovsfokus. I tillegg digitaliserer MyCall kundereisen og øker salget gjennom egeneide kanaler, forteller rådgiver Christian Bernt. 

Kampanjen består av annonser i sosiale medier, Google display ads og en rekke utendørs flater, både digitale og statiske. 

Les mer om Mixit her.